Вт. Фев 27th, 2024

Արդիականացված Škoda Scala-ն ստացել է նոր դիզայն՝ ոգեշնչված Vision RS կոնցեպտով: Արդյունքում՝ նոր մեքենան ավելի սպորտային տեսք ունի, իսկ մի շարք մտածված դետալներ հաճելիորեն զարմացնում են։

«Vision RS կոնցեպտը մեծ հաջողություն ունեցավ 2018 թվականի Փարիզի ավտոսրահում, այնպես որ, երբ աշխատում էինք ֆեյսլիֆտի վրա մենք փորձում էինք հնարավորինս մոտ մնալ այս կոնցեպտին», – բացատրում է դիզայներ Դալիբոր Պանտիչեկը, ով ղեկավարում էր արտաքին դիզայնի թիմը: Scala-ն այժմ ավելի սպորտային և դինամիկ տեսք ունի, և Pantůček-ն ասում է, որ ապրանքանիշի հաճախորդներն ու երկրպագուները պետք է դա նկատեն առաջին հայացքից: «Facelift-ի նպատակը՝ միշտ մեքենային նոր կերպար հաղորդելն է», – ասում է Պանտուչեկը: Škoda Design թիմը դրան հասավ հիմնականում արտաքին տեսքը արդիականացնելով՝ օգտագործելով մի շարք նրբաճաշակ դետալներ:

Dalibor Pantůček-ը մատնանշում է նոր Škoda Scala-ի Մոնտե Կառլո տարբերակի վանդակաճաղը, որը կրկին ունի սև շրջանակ։

Մեքենայի ընդհանուր ձևը մնում է նույնը, սակայն Scala-ին տրվել է վերափոխված ռադիատորի վանդակաճաղ, առջևի և հետևի լույսեր և բամպերներ: Այս փոփոխությունների չափը իսկապես բոլորովին նոր մեքենայի տպավորություն է թողնում: Scala-ն այժմ ունի բոլորովին նոր ցերեկային լույսի տարբերանշան և հետևի լույսի գրաֆիկա, որը մեքենան հեշտությամբ ճանաչելի է դարձնում հեռվից:

Նոր Scala-ի հետևի լույսերը

Սպորտային արտահայտվածություն

Ռադիատորի նոր վանդակաճաղն այժմ ունի նոր ութանկյուն ձև և ավելի ուղղահայաց է՝ ընդգծելով մոդելի ճկունությունը: Վանդակաճաղը նաև ունի բոլորովին նոր ուղղահայաց ձողեր՝ ցայտուն ձևավորված կողերով, իսկ հիմնական ձողն ամրացված է ներքևում գտնվող երկու փոքր տարրերով: Այստեղ դիզայներներն ընդգծել են լույսի և ստվերի խաղը, ուստի կողոսկրերի առջևի տարրերը փայլուն են, իսկ մնացած մակերեսները՝ փայլատ։ Մոնտե Կառլոյի վրա վանդակաճաղի շրջանակը որպես ստանդարտ սև է, մինչդեռ մյուս տարբերակներն ունեն քրոմապատ ցանց: «Ռադիատորի վանդակաճաղը ոգեշնչված է պատմական Škoda մեքենաներից, ինչպիսին է հայտնի Մոնտե Կառլոն, և հստակ ցույց է տալիս մեր ապրանքանիշի անհատականությունն ու երկար պատմությունը», – ասում է Դալիբոր Պանտուչեկը:

նոր Škoda Scala-ի Մոնտե Կառլո

Դինամիկ բնավորությունն ընդգծված է բոլորովին նոր լուսարձակներով։ Նրանք ունեն ավելի փոքր համամասնություններ և, հետևաբար, ավելի սպորտային և ժամանակակից տեսք ունեն, քան նախորդ տարբերակը: «Մենք առաջին անգամ օգտագործում ենք LED Matrix տեխնոլոգիան այս սեգմենտում», – ընդգծում է Պանտուչեկը՝ հավելելով, որ սա այլընտրանքային տարբերակ է ՝ ստանդարտ լրիվ LED լուսարձակներին: LED տարրերը ներառում են նաև մառախուղի լույսեր: Բայց վերադառնանք լուսարձակներին: «Բարձրությունը հնարավորինս ցածր պահելու համար մենք փոփոխել ենք ներքին դասավորությունը՝ հասցնելով նվազագույնի՝ ստեղծելով ցերեկային լույսի եզակի տարբերանշան, որը նաև գործում է որպես շրջադարձային ազդանշան», – ասում է Պանտուչեկը՝ նկարագրելով մի կարևոր մանրամասն: Այսպիսով, թարմացված Scala-ն հեշտ է տարբերել ցանկացած այլ մեքենայից։

Նոր լուսարձակներն ընդգծում են Scala Monte Carlo-ի դինամիկ բնավորությունը

Բամպերի փոփոխությունները կրկին կապված են ավելի սպորտային տեսքի և չեխական բյուրեղի հետ, որը հանդիսանում է Škoda-ի դիզայներների ոգեշնչման հիմնական աղբյուրը։ «Բամպերն ունի հստակ, սուր եզրեր և օդի ներածման տարբերակիչ ձև», – նշում է Պանտուչեկը: Բամպերի փոփոխությունները կրկին կապված են ավելի սպորտային տեսքի և չեխական բյուրեղի հետ, որը հանդիսանում է Škoda-ի դիզայներների ոգեշնչման հիմնական աղբյուրը։ «Բամպերն ունի հստակ, սուր եզրեր և օդի ընդունման տարբերակիչ ձև», – նշում է Պանտուչեկը: Ռադիատորի վանդակաճաղի կառուցվածքային տարրերին ավելի ընդգծված ձև է տրվել բյուրեղի տեսքով, որը գրավում և արտացոլում է լույսը: «Կարծես մեքենան շնչում է», – նշում է Պանտուչեկը այս նորարարության մասին, որը, ի թիվս այլ բաների, ազդում է մեքենայի սառեցման և աերոդինամիկայի վրա: Դիմադրություն բարելավվում է, օրինակ, բամպերի անկյուններում գտնվող երկու ընդգծված օդափոխիչների շնորհիվ: Դրանք ոչ միայն փակում են հակամառախուղային լամպը, այլ նաև ստեղծում են օդի հոսքի ալիք և այդպիսով նվազեցնում են աերոդինամիկ դիմադրությունը:

Ճշգրիտ դետալներ

Մեքենայի անիվները նույնպես աերոդինամիկ են։ «Մենք վերցրել ենք նրանց դիզայնը Vision RS կոնցեպտից. Մոնտե Կառլո տարբերակը կարող է ունենալ 18 դյույմանոց անիվներ այս դիզայնով, բայց առանց աերոդինամիկ ծածկույթների: Մյուս տարբերակները կարող են ունենալ այս ծածկոցներով անիվներ, որոնք կրկին բարելավում են աերոդինամիկան և նվազեցնում վառելիքի ծախսը: Սա ցույց է տալիս, որ նույնիսկ ֆունկցիոնալ դիզայնը կարող է գրավիչ լինել»,- բացատրում է Պանտուշեկը։

Նոր Škoda Scala-ի անիվահեծ

Հետևի մասում սուր աչքը կնկատի, մասնավորապես, նոր Škoda-ի տառերը՝ ինտեգրված կեռիկով, սակայն հետևի լույսերն ու բամպերը նույնպես փոխվել են: Թեման այստեղ նույնն է, ինչ նախկինում՝ լուսարձակները դարձել են ավելի նեղ և դինամիկ, իսկ բամպերն ունի ավելի հստակ գծեր և թարմացված դիֆուզոր: Բամպերի խելացի դիզայնը նշանակում է, որ քարշակով և առանց քարշակի մեքենաները նույն տեսքն ունեն՝ բամպերը ոչնչով չի տարբերվում: «Սա մեր Simply Clever-ի դիզայնի առանձնահատկություններից մեկն է», – ժպտալով ասում է Պանտուչեկը:

նոր Škoda տառեր Scala Monte Carlo-ի հետևի մասում

 

Scala-ի ինտերիերը նույնպես արդիականացվել է. մեքենան այժմ հասանելի կլինի երեք հարդարման մակարդակով և ընդհանուր առմամբ վեց ինտերիերի տարբերակներով: Թվային գործիքների վահանակը (8 կամ 10,25 դյույմ) այստեղ ստանդարտ է. մեքենայի տեղեկատվական-զվարճանքի վահանակը կարող է ունենալ 8,25 կամ 9,2 դյույմանոց էկրան: Հեշտ օգտագործվող կլիմայի կոնտրոլն ունի կոճակներ և պտտվող կառավարիչներ: Համեմատած օրիգինալ դիզայնի հետ՝ Škoda-ն Scala-ի ինտերիերում օգտագործում է վերամշակված և հեշտությամբ վերամշակվող նյութերի ավելի մեծ քանակություն:

Škoda Scala-ի ինտերիեր

Հաճախորդները կարող են նաև ակնկալել սարքավորումների լայն տեսականի, ներառյալ մի շարք օժանդակ համակարգեր և մի շարք լրացուցիչ հնարավորություններ, որոնք տարածված չեն այս դասում: Օրինակ, Scala-ն կարող է ունենալ «Adaptive Lane Assist», ադապտիվ կրուիզ-կոնտրոլ կամ էլեկտրական բեռնախցիկի կափարիչ, որը բացվում է «վիրտուալ ոտնակով»: Կապոտի տակ տեղադրված են ժամանակակից և տնտեսող TSI շարժիչներ:

Նոր Škoda Scala մոդելը հասանելի կլինի Հայաստանում 2024 թվականի հունվարից:



նյութի աղբյուր